مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 07:502023-09-01بين الملل

نخست وزیر لیبی: مخالف هرگونه عادی سازی روابط با اسراییل هستیم


پس از اعتراضات گسترده مردم لیبی در محکومیت دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای صهیونیستی وی، نخست وزیر لیبی گفت که طرابلس حامی مسئله فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالحمید الدبیبه  نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی شامگاه امروز پنجشنبه بار دیگر بر حمایت این کشور از مسئله فلسطین و مبارزات مردم این کشور در برابر رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

شبکه خبری الجزیره به نقل از الدبیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد: به صورت کامل مخالف هر گونه عادی سازی [روابط با رژیم صهیونیستی] هستیم.

طرفهای بسیاری هستند که از حادثه رم، برای تسویه حسابهای بی ازش سیاسی سوء استفاده کردند.

رسانه های اسراییلی روز یکشنبه (27 اوت) از ملاقات محرمانه ایلی کوهن ، وزیر امور خارجه تل آویو با المنقوش در  رم ایتالیا خبر دادند که در اولین گام با هدف گفت وگو در مورد روابط بین رژیم صهیونیستی و لیبی انجام شد.

پس از افشای این نشست توسط رسانه های صهیونیستی، تظاهرات زیادی در شهرهای لیبی در اعتراض به این نشست به راه افتاد و تظاهرات کنندگان پرچم اسراییل را آتش زدند و راه های چند شهر لیبی را بستند.

الدبیبه با بیان اینکه ما مسئول هویت و اصول ملت لیبی هستیم، تصریح کرد: مسئولیت کامل کابینه با من است؛ صر نظر از اشتباهاتی که در آن صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر لیبی: مخالف هرگونه عادی سازی روابط با اسراییل هستیم

نخست وزیر لیبی: مخالف هرگونه عادی سازی روابط با اسراییل هستیم