مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-14سياسي

شعر باید در خود حماسه داشته باشد/فرهنگ ایرانی در معماری اصیل ایرانی هویداست


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شعر باید در خود نه تنها حماسه و جنبه های هنری داشته باشد بلکه جامعه را به حرکت درآورد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شعر باید در خود نه تنها حماسه و جنبه های هنری داشته باشد بلکه جامعه را به حرکت درآورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز (23 شهریورماه) در دیدار با شاعران و خادمیاران رضوی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، افزود: شاعر می تواند با شعر خود ماندگار شود و برای این کار باید شعر ماندگار بسراید.

وی با بیان اینکه شعر ماندگار شعری است که متناسب با درد مردم سروده شود، تصریح کرد: شعر باید در خود نه تنها حماسه و جنبه های هنری داشته باشد بلکه جامعه را به حرکت درآورد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه فرهنگ ایرانی را می توان در معماری اصیل ایرانی جست و جو کرد، افزود: نمی توان درباره فرهنگ ایرانی صحبت کرد و سعدی و حافظ را کنار گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: اشعاری که در باب اهل بیت و توحید سروده شده ماندگار شده است و این موضوع به خوبی در اشعار باباطاهر، حافظ و مولوی نمایان است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر باید در خود حماسه داشته باشد/فرهنگ ایرانی در معماری اصیل ایرانی هویداست

شعر باید در خود حماسه داشته باشد/فرهنگ ایرانی در معماری اصیل ایرانی هویداست