مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-31ورزشي

هنرمندی که روی «پرسپولیس» تعصب داشت ولی کُری نمی خواند


حدود یک ماه بعد از درگذشت جواد اعرابی، جمعی از دوستان، همکاران و خانواده این هنرمند گرد هم آمدند و مجلسی را به یاد او برپا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجلس شامگاه چهارشنبه، هشتم شهریورماه و درست ساعاتی پیش از بازی تیم پرسپولیس برگزار شد و طی آن دوستان و همکاران جواد اعرابی، از ویژگی های این هنرمند، از آرامش و متانت او و عشق بی حد و حصرش به تئاتر و مسئولیت پذیری اش در انجام امور صنفی سخن گفتند؛ از اینکه او طرفدار سفت و سخت پرسپولیس بوده و روی این تیم غیرت داشته ولی هرگز کُری نمی خوانده است.

این مراسم به کوشش انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر ایران در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد و محمدرسول صادقی، رییس این انجمن که اجرای برنامه را نیز بر عهده داشت، با تسلیت گویی به خاطر درگذشت جواد اعرابی، اعلام کرد که برای برگزاری این مراسم شیوه های گوناگونی وجود داشت ولی هیات مدیره انجمن بهتر دید به جای مراسم های مرسوم که با سخنرانی ها و تعارفات متداول آمیخته است، با پخش چند کلیپ درباره جواد اعرابی، او را از منظر خانواده، دوستان و همکارانش معرفی کند.

به گفته صادقی، اعرابی 64 سال زیست و برگزارکنندگان برنامه هم کوشیدند در مراسمی که در 64 دقیقه تدارک دیده شده، یاد او را گرامی بدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندی که روی «پرسپولیس» تعصب داشت ولی کُری نمی خواند

هنرمندی که روی «پرسپولیس» تعصب داشت ولی کُری نمی خواند