مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-25سياسي

لبنان نیازمند اصلاحات اساسی است/ فساد بزرگترین بحران کشور است


عضو کمیسیون «وفاداری به مقاومت» پارلمان لبنان تاکید کرد که حزب الله لبنان تقریبا تنها طرفی است که دیدگاه اصلاحی کامل و فراگیری درباره ساختار حکومت دارد.

- عضو کمیسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان تاکید کرد که حزب الله لبنان تقریبا تنها طرفی است که دیدگاه اصلاحی کامل و فراگیری درباره ساختار حکومت دارد.

در این باره گفتگویی را با ابراهیم الموسوی نماینده پارلمان لبنان و عضو کمیسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان ترتیب داده که شرح آن در ادامه می آید: گفتگوی خود را با تازه ترین تحولات بحران لبنان در سطح ارگان های حکومتی و قانونی آغاز می کنیم.

عوامل ایجاد این بحران چه هستند؟ آیا موضوع نام و ویژگی های رییس جمهور مطرح است یا این بحران به بحران سلسله وار از جنگ داخلی لبنان تاکنون برمی گردد؟ بحران لبنان، بحرانی پیچیده، عمیق و با عوامل دخیل متعدد است که به بنیان ساختار مذهب گرای حکومت، رویکردهای اقتصادی مرتبط و سیاست های کلان ارتباط دارد و انباشت بحران های درازمدت است.

لبنان به دلیل سرمایه های سرازیر به سوی خود، همواره در رفاه بوده، اما امروز تنها با کمبود سرمایه مواجه نیست، بلکه با محاصره و مجازات های اقتصادی آمریکا که به این بحران ها می انجامد نیز روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان نیازمند اصلاحات اساسی است/ فساد بزرگترین بحران کشور است

لبنان نیازمند اصلاحات اساسی است/ فساد بزرگترین بحران کشور است