مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-11سياسي

انتخابات اسفندماه چشم دشمنان را کور خواهد کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انتخابات اسفندماه با مشارکت حداکثری مردم چشم دشمنان را کور و علاقه مندان به انقلاب اسلامی را روشن خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر دوشنبه در نخستین نشست پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: همه دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی چشم امید به انتخابات اسفندماه دارند تا ملت آزموده ایران را دوباره در محک آزمون قرار دهند که قطعاً در این آزمون نیز ملت ما سربلند خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات با شکوه در نیمه دوم امسال تمهیدات لازم تدارک دیده شده تا با همراهی گروه های مختلف و تأثیرگذار در جامعه به ویژه رسانه ها و صاحبان افکار و تریبون عمومی بتوانیم مردم را با یک نشاط و امیدآفرینی به عرصه انتخابات پیش رو هدایت و رهنمون کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در پیش ثبت نام انجام شده در مردادماه 890 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند که بررسی صلاحیت اولیه آنها در مراجع چهارگانه در حال انجام است و به زودی نتایج آن به خود ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.

قاسمیان افزود: در مهرماه ثبت نام قطعی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد و در یک فرآیند مناسب چهار تا پنج ماهه انتخابات در اسفندماه با شکوه و عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اسفندماه چشم دشمنان را کور خواهد کرد

انتخابات اسفندماه چشم دشمنان را کور خواهد کرد