مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-05سياسي

شوراها در تحقق شعار سال وحدت رویه دارند


رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شوراها در تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» وحدت رویه داشته و بازوی توانمند دولت در تحقق این شعار هستند.

- اردبیل- رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شوراها در تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید وحدت رویه داشته و بازوی توانمند دولت در تحقق این شعار هستند.

مجتبی رستمی در گفت و گو با در ابتدای سال دو محور مهار تورم و رشد تولید را مبنای حرکت فراگیر و عمومی در کشور اعلام کردند تا بر همین اساس برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها در حوزه های مختلف شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا شورای اسلامی استان نیز کمیته های کارشناسی را برای کمک به رشد و رونق تولید در استان با تسهیل صدور مجوزها تشکیل داد که ما در نیمه اول امسال در قالب شهرداری ها سعی کردیم تا در حد وسع و توان از سرمایه گذاران و کارآفرینان در حوزه های شهری حمایت های لازم را انجام دهیم.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل افزود: شوراها به عنوان یک نهاد مدنی و فراگیر در شهرها و روستاها بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم، کارآفرینان، سرمایه گذاران و صنعتگران و تولیدکنندگان دارند که رونق فعالیت آنها می تواند در این مناطق نتایج سودمندی را در حوزه اشتغال، ارزش افزوده بیشتر و ثروت آفرینی به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها در تحقق شعار سال وحدت رویه دارند

شوراها در تحقق شعار سال وحدت رویه دارند