مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-14سياسي

آب مورد نیاز کشاورزان برای کشت خارج از فصل تامین می شود


برنامه ریزی لازم برای تخصیص آب به میزان مورد نیاز برای کشاورزان شهرستان میناب که می خواهند محصولات خارج از فصل کشت کنند صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان هرمزگان عصر امروز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه 4 دستور کار مورد بررسی قرار گرفت، اولین دستور کار در خصوص درخواست های کشاورزان میناب در حوزه تامین آب در دشت 700 هکتاری این شهرستان بود، در این زمینه اداره کل هواشناسی گزارشی از وضعیت بارش ها و پیش بینی وضعیت بارندگی ها در 6 ماهه دوم سال ارائه داد.

وی افزود: بر همین مبنا مقرر شد برنامه ریزی لازم برای تخصیص آب به میزان مورد نیاز برای کشاورزان این شهرستان که می خواهند محصولات خارج از فصل کشت کنند صورت گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: وضعیت بارش ها در 6 ماهه نخست سال مناسب نبوده و بر همین مبنا بایستی برای جلوگیری از مشکلات کم آبی باید میزان تخصیص آب به کشاورزان تا زمان آغاز بارش ها در 6 ماهه دوم سال مدیریت شود.

وی تصریح کرد: دستور کار بعدی در خصوص سازه های تقاطعی بود که می توانست در زمان وقوع سیلاب برای استان خطرآفرین باشد بر همین اساس 68 سازه شناسایی شد و اداره کل راهداری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مورد نیاز کشاورزان برای کشت خارج از فصل تامین می شود

آب مورد نیاز کشاورزان برای کشت خارج از فصل تامین می شود