مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-24پزشكي

افتتاح 2000 خانه بهداشت تا یک سال آینده


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح2000 خانه بهداشت تا یک سال آینده خبر داد.

- دکتر بهرام عین الهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: احداث خانه های بهداشت یکی از مواردی بوده که دولت به دنبال اجرای آن بوده که 2000 خانه بهداشت افتتاح شده و 2000 خانه بهداشت دیگر نیز تا یک سال آینده افتتاح می شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که رییس جمهور به ما تاکید کرده استفاده از نیروهای مردمی است و در سال 1400 حدود 1800میلیارد تومان خیران سلامت به ما کمک کردند و کمک خیران سلامت در سال گذشته به دو برابر افزایش یافت و به 3 هزار و 600 میلیارد تومان رسید.

دکتر عین الهی ادامه داد: بیمارستان سازی، خانه های بهداشت، مراکز جامع درمان و اهدای دستگاه ها از جمله پروژه هایی بوده که توسط خیران سلامت انجام شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن طرح خوب دیگری با نام طرح سلامت خانواده شروع کرده ایم که در آن هر ایرانی با کد ملی، پرونده سلامت خواهد داشت که مراقبان بهداشت در منازل مردم حضور پیدا می کنند و از وضعیت عمومی فرد مطلع می شوند و پرونده ای را برای آن شخص تشکیل می دهند.

البته این طرح در سطح کشور در 91 شهرستان به صورت آزمایشی در حال انجام است.

وی در ارتباط با پروژه های اجرایی در حوزه سلامت در خراسان شمالی نیز گفت: حدود 5 هزار و 190میلیارد تومان پروژه هایی بوده که برای اجرای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2000 خانه بهداشت تا یک سال آینده

افتتاح 2000 خانه بهداشت تا یک سال آینده