مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-18سياسي

انتقاد مدیریت بحران استان تهران از شهرداری ها درباره ساخت وساز غیرمجاز


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با انتقاد از عدم دقت و نظارت کافی شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه تخلفات ساختمانی گفت: در برخی ساخت وسازها اصول فنی و شهرسازی رعایت نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی بازدیدهای نظارتی استان تهران، قطب های نظارتی ده گانه که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم در اداره کل مدیریت بحران استان تهران برگزار شد با اشاره به تکالیف قید شده در ماده 24 و 25 قانون و بند (ز) ماده 9 قانون مدیریت بحران کشور اظهار کرد: تیم های نظارتی این سازمان در استان ها جهت ارزیابی و بازنگری چندین محور حضور خواهند یافت.

وی در تشریح جزییات 5 محور مورد ارزیابی تیم های نظارتی گفت: بررسی صدور آرا کمیسیون های ماده 99 و 100، بررسی مصوبات کمیسیون ماده 5 و کارگروه امور زیربنایی، بررسی وضعیت ایستگاه های آتش نشانی، بررسی آخرین وضعیت انجام لایروبی رودخانه ها و بررسی آخرین وضعیت جلوگیری از تخلیه نخاله ساختمانی و زباله در بستر و حرایم رودخانه ها از جمله این محورها محسوب می شوند.

در برخی ساخت وسازها اصول فنی و شهرسازی رعایت نمی شود مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با انتقاد از این موضوع که گاهی نظارت لازم از سوی شهرداری ها و دهیاری ها با دقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدیریت بحران استان تهران از شهرداری ها درباره ساخت وساز غیرمجاز

انتقاد مدیریت بحران استان تهران از شهرداری ها درباره ساخت وساز غیرمجاز