مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-03اجتماعي

تداوم تردد روان در مرز تمرچین/مشکلی در مرز نداریم


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد روان در مرز تمرچین در جریان است و مشکلی نداریم.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامهریزی های صورت گرفته برای سهولت بیشتر زائران در زمان بازگشت از مرز تمرچین اظهار کرد: در مسیر بازگشت، خودروهای مربوط به اربیل که پیشتر در الحسینیه بغداد مستقر می شدند، در پایانه های بغداد و کاظمین مستقر می شوند تا زوار به سهولت، امکان پیدا کردن خودروها را داشته باشند.

وی گفت: همه امکانات برای پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) در تمرچین برای زوار ورودی و خروجی مهیا شده و این روند همچنان تا ورود آخرین زوار ادامه خواهد داشت.

آرامون افزود: تا شب گذشته (11 شهریور) نزدیک به 90 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشته اند و روند تردد همچنان با سهولت ادامه دارد.

آرامون افزود: از این تعداد، حدود 61 هزار نفر مربوط به خروج زوار و نزدیک به 29 هزار نفر مربوط به ورود زوار از این مرز بوده است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های آماری صورت گرفته، تعداد زائرانی که تا روز 11 شهریور از مرز خارج شده اند، 2 برابر مدت مشابه ایام اربعین سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: تردد روان در مرز تمرچین ادامه دارد و هیچ گونه مشکلی در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تردد روان در مرز تمرچین/مشکلی در مرز نداریم

تداوم تردد روان در مرز تمرچین/مشکلی در مرز نداریم