مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-13سياسي

اجرای طرح پرورش 4000 حافظ قرآن در یزد/افزایش محافل خانگی قرآن در استان به 10 هزار


تاکنون 3700 نفر در طرح پرورش 4000 حافظ قرآن به نیت 4000 شهید استان ثبت نام کرده اند که حمایت های لازم در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح صورت می گیرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: تاکنون 3700 نفر در طرح پرورش 4000 حافظ قرآن به نیت 4000 شهید استان ثبت نام کرده اند که حمایت های لازم در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح صورت می گیرد.

مهران فاطمی در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان این که قرآن مهم ترین کتاب عالم خلقت و کلام پروردگار متعال است، اظهار کرد: سبک زندگی همه ما باید بر اساس قرآن باشد و منازل با قرآن و کلام وحی نورانی مانوس باشند.

وی با تقدیر از تمام فعالان قرآنی استان برای پیگیری دلسوزانه مسائل مربوط به این حوزه، اظهار کرد: دستگاه های متولی امور قرآنی نظیر فرهنگ ارشاد اسلامی نیز، پیگیری دستورات و مصوبات اخذ شده از مرکز را در دستور کار قرار دهند.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبات شورای هماهنگی گسترش فعالیت های قرآنی در استان، گفت: تامین منابع مالی طرح چهار هزار حافظ قرآن کریم به نیت چهار هزار شهید استان مصوبه اصلی این شورا خواهد بود و خوشبختانه تاکنون قریب به 3700 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پرورش 4000 حافظ قرآن در یزد/افزایش محافل خانگی قرآن در استان به 10 هزار

اجرای طرح پرورش 4000 حافظ قرآن در یزد/افزایش محافل خانگی قرآن در استان به 10 هزار