مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-03دانش

بهره مندی 2 هزار دانشجو از خدمات موکب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 2 هزار دانشجو از خدمات موکب آرمان حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سفر به کربلای معلی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز احیاء سیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 2 هزار دانشجو از خدمات موکب آرمان حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سفر به کربلای معلی بهره مند شدند.

وی گفت: موکب آرمان حسین (ع) جهت اسکان دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت در شهر کربلا و نزدیک ترین فاصله به بین الحرمین از روز پنجم شهریور برپا شده و تا 15 شهریور فعال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه50 خادم از دانشگاه، شامل دانشجویان و پرسنل برای برپایی موکب به کربلا اعزام شده و 20 روز در محل مستقر هستند، افزود: از زمان برپایی موکب تاکنون شبانه حدود 200 دانشجو (150 خانم و 50 آقا) از 20 دانشگاه در موکب اسکان یافته اند.

وی عنوان کرد: همچنین پذیرایی 500 پرس صبحانه، نهار و شام در هر وعده برای سایر فراهم شده که کار طبخ و توزیع توسط خادمان موکب انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 2 هزار دانشجو از خدمات موکب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

بهره مندی 2 هزار دانشجو از خدمات موکب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی