مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 04:052023-09-04ورزشي

نیمی از اعضای تیم ملی ووشو زنجانی هستند


رییس هیأت ووشوی استان زنجان از حضور دو ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی برای بازی های آسیایی خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی ووشو با حضور محسن محمدسیفی و افشین سلیمی تشکیل شده که در واقع نیمی از ترکیب چهاره نفره تیم از ووشوی زنجان هستند.

- علی الماسی، رییس هیأت ووشوی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر وضعیت مطلوب ووشوی استان اظهار کرد: ووشوی زنجان در سه هفته گذشته دو قهرمانی در مسابقات آسیایی و المپیک دانشجویان جهان کسب کرده است.

رییس هیأت ووشوی استان زنجان افرود: حسام محمدی در مسابقات تالوی جوانان آسیا در ماکائوی مالزی قهرمان شدند و محمدحسین محمدی هم در دانشجویان جهان قهرمان و صاحب مدال طلا شدند.

وی از حضور دو ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی برای بازی های آسیایی خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی ووشو با حضور محسن محمدسیفی در وزن 70 و افشین سلیمی در وزن 65 تشکیل شده که در واقع نیمی از ترکیب چهاره نفره تیم از ووشوی زنجان هستند.

الماسی با ابراز امیدواری برای کسب مدال توسط ورزشکاران زنجانی عضو تیم ملی ووشو تصریح کرد: کسب مدال توسط ورزشکاران منجر به بهبود رتبه تیم ایران هم در این بازی ها خواهد شد.

رییس هیأت ووشوی استان زنجان به کسب رتبه دوم تیم نوجوانان و جوانان ووشوی زنجان در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: یک نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از اعضای تیم ملی ووشو زنجانی هستند

نیمی از اعضای تیم ملی ووشو زنجانی هستند