مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-13اقتصادي

تشکیل 95 پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر همدان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان همدان از تشکیل 95 پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرتضی بیدآبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارت بر بازار لوازم التحریر اظهار کرد: در همین راستا طی 20 روز گذشته بالغ بر 95 پرونده در سطح استان تشکیل شده که بیشتر تخلف ها مربوط به درج قیمت ها و گران فروشی است.

وی تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر، البسه و کیف و کفش دانش آموزان از 15 شهریورماه آغاز شده و در این زمینه قاطعانه ورود کرده ایم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان همدان گفت: این طرح تا 15 مهرماه و با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در شهر همدان و سایر شهرستان ها در نوبت صبح و بعدازظهر انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه همکاران تعزیرات و اتاق اصناف بیشتر در گشت های همدان حضور دارند در نتیجه پرونده های بیشتری در همدان ثبت می شود.

بیدآبادی با بیان اینکه از سال های قبل بیشتر تخلف ها در حوزه لوازم التحریر مربوط به دفاتر فانتزی می شد گفت: این دفاتر ضد فرهنگی هستند و طرح های جلد آن ها غیر اسلامی و غیر فرهنگی هستند که در صورت مشاهده علاوه بر ضبط کالا، پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 95 پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر همدان

تشکیل 95 پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر همدان