مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-19ورزشي

رویداد ملی «نما» به میزبانی گرگان آغاز شد


کمپ آموزشی رویداد ملی نوآوری مشارکت های اجتماعی در پهنه شمال شرق کشور از صبح امروز به میزبانی گرگان آغاز شد.

- بیش از 70 نفر از جوانان و نوجوانان خلاق، نوآور و صاحبان ایده 6 استان کشور از صبح امروز به مدت سه روز به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان رویداد ملی نما (نوآوری مشارکت های اجتماعی) را با هدف توسعه نوآوری و مشارکت آفرینی در رویدادهای خلاقانه برگزار خواهند کرد.

این رویداد ملی از دقایقی پیش در آیینی با حضور دکتر علی پارسانیا مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در مجتمع اقامتی شهاب گرگان آغاز شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان صبح امروز در آیین افتتاحیه این رویداد اظهار کرد: کمپ آموزشی رویداد ملی نما با حضور 15 تیم از 6 استان به مدت سه روز در شهرستان گرگان برگزار می شود.

حامد ملاحسنی با بیان اینکه تیم های حاضر در این رویداد متشکل از افراد توانمند و مستعد در حوزه مشکلات اجتماعی و مشارکت های اجتماعی هستند، ادامه داد: در این رویداد تیم ها ایده های نوآورانه خود را به اشتراک گذاشته و در نهایت از سه تیم برتر توسط دبیرخانه رویداد، تجلیل به عمل می آید.

وی با اشاره به استقبال خوب استان ها برای شرکت در این رویداد ملی، خاطرنشان کرد: امیدواریم اینگونه گردهمایی ها زمینه ساز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «نما» به میزبانی گرگان آغاز شد

رویداد ملی «نما» به میزبانی گرگان آغاز شد