مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-03سياسي

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری مبین نت در شهر های ساری و بابلسر آغاز شد


آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکار ها در شهر های ساری و بابلسر با حضور امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت، این مراسم در تاریخ 8 شهریورماه 1402 مصادف با هفته دولت در محل شورای اسلامی شهر ساری و به صورت همزمان و برخط در فرمانداری بابلسر، با حضور امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات، محمود حسینی پور استاندار مازندران، مجتبی قلی پور باقری فرماندار بابلسر و علیرضا صیدی مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت برگزار گردید.

ابتدای این مراسم با ابراز خوش آمدگویی و خیرمقدم اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات استان مازندران آغاز شد و در ادامه مدیرعامل مبین نت به عنوان راهبر اجرایی پروژه فیبر نوری استان مازندران جزییات فاز عملیاتی را توضیح داد.

علیرضا صیدی مدیرعامل مبین نت در این باره گفت: بر اساس تعهد مبین نت به وزارت ارتباطات مبنی بر ایجاد سه میلیون پورت فیبر نوری در حدود چهار استان، بسیار مفتخریم که برای شروع عملیات اجرایی این پروژه، شهرهای بابلسر و ساری را در استان مازندران انتخاب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری مبین نت در شهر های ساری و بابلسر آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری مبین نت در شهر های ساری و بابلسر آغاز شد