مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-17اقتصادي

تشکیل چهار هزار و 48 پرونده تخلف صنفی و تولیدی در خوزستان


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در پنج ماهه نخست امسال چهار هزار و 48 پرونده تخلف تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بهرام جباری معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالا های بهداشتی و آرایشی بیشترین میزان عرضه قاچاق کالا در بازار استان محسوب می شوند.

وی افزود: در پنج ماهه امسال 40 هزار و 780 مورد بازرسی و 6 هزار و 679 مورد گشت مشترک از واحد های صنفی و تولیدی استان انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان گفت: در این مدت چهار هزار و 48 پرونده تخلف در این بازرسی ها تشکیل شده و عمده تخلفات در حوزه کالا های دخانی، سلامت محور و لوازم یدکی بوده است.

وی ادامه داد: طرح بازرسی کالاهای قاچاق در بازار خوزستان با رویکرد مقابله با عرضه پنج گروه کالایی قاچاق در حال اجرا است و برای اجرای تاثیر گذار این طرح نیاز به همکاری هر چه بیشتر مردم با استفاده از کالا های شناسه دار و استاندارد داریم.

بهرام جباری تصریح کرد: در این طرح با واحد هایی که کالای بدون شناسه عرضه می کنند برخورد خواهد شد و گشت های مشترک با حضور بازرسان معاونت غذا و داروی استان، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و دستگاه های ناظر به صورت هفتگی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل چهار هزار و 48 پرونده تخلف صنفی و تولیدی در خوزستان

تشکیل چهار هزار و 48 پرونده تخلف صنفی و تولیدی در خوزستان