مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-21سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تهدیدات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد + فیلم


شهریار حیدری، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پوشالی بودن تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تهدیدات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد + فیلم حیدری گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد و کوچک تر از آن هستند که آسیبی به ساختار نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

شهریار حیدری، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پوشالی بودن تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد.

وی افزود: بیش از 40 سال است که رژیم صهیونیستی به دنبال ترور مقامات و شخصیت های نظام اسلامی است و چه پنهان و چه آشکارا این کار را انجام می دهد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در ادامه گفت: اینکه رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام می کند به دنبال ترور مقامات یک کشور است؛ مصداق بارز تروریسم در جهان بوده و محکوم است.

حیدری افزود: تهدیدات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد و کوچک تر از آن هستند که آسیبی به ساختار نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

وی در انتها تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از درون پاشیده شده و مشکلات بسیار زیادی در داخل دارد و با چنین اقداماتی می خواهند با فرافکنی فشار ها در داخل را کم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تهدیدات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد + فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تهدیدات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد + فیلم