مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:562023-09-12حوادث

بسته خبری پلیس کرمان؛ از دستگیری سارقان مسلح تا توقیف 18 خودرو حامل سوخت قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ یوسف سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از چند منزل در سطح شهرستان بم، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی به سرنخ هایی از هویت سارقان دست یافتند و موفق شدند 2 سارق و یک مالخر مرتبط با آنان را در مخفیگاهشان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهر بم دستگیر کنند.

سارقان مسلح در بم دستگیر شدند سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: این متهمان در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت مسلحانه طلاجات و یک فقره سرقت مسلحانه کالای خانگی از یک باب مغازه اعتراف کردند که ارزش اموال سرقتی بیش از 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بم بیان کرد: این سه متهم تحویل مراجع قضایی و دو همدست دیگر آنان نیز شناسایی شدند که پیگیری های لازم برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد تا بتوانیم این اموال ارزشمند و سرمایه یک عمر کار و تلاش مال باختگان را به آنان بازگردانیم.

کشف 50 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان منوجان سرهنگ حسن بژندیاظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور فرعی منوجان به سمت قلعه گنج به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و ضمن هماهنگی قضایی خودرو را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس کرمان؛ از دستگیری سارقان مسلح تا توقیف 18 خودرو حامل سوخت قاچاق

بسته خبری پلیس کرمان؛ از دستگیری سارقان مسلح تا توقیف 18 خودرو حامل سوخت قاچاق