مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-29فرهنگي

بیم و امید جشنواره ونیز در 80 سالگی


قدیمی ترین جشنواره سینمایی جهان از فردا (سه شنبه 8 شهریور) در ایتالیا و در سایه اعتصابات سینمایی در آمریکا کار خود را آغاز خواهد کرد.

- قدیمی ترین جشنواره سینمایی جهان از فردا (سه شنبه 8 شهریور) در ایتالیا و در سایه اعتصابات سینمایی در آمریکا کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز از فردا در ایتالیا در حالی آغاز به کار خواهد کرد که امسال فیلم های مهمی از سینماگران سرشناس جهان در این رویداد رونمایی خواهند شد، اما با توجه به اعتصاب بازیگران و نویسنندگان باید منتظر ماند و دید آیا جدیدترین دوره ونیز بویژه مانند چند سال اخیر با حضور ستاره ها و استعداد سینمایی برگزار خواهد شد یا عدم توافق اتحادیه ها با استودیوهای فیلمسازی در آمریکا تاثیر منفی بر روند برگزاری جشنواره خواهد گذاشت.

ونیز در سال های اخیر همواره یکی از مهم ترین جشنواره های برای معرفی فیلم ها به فصل جوایز سینمایی و اسکار بوده و فیلم هایی چون جاذبه ، بردمن ، جوکر ، شکل آب ، روما ، سرزمین آواره ها و مستند تمام زیبایی و خونریزی ، پس از رونمایی در جشنواره ونیز در سال های گذشته حضور موفقی در فصل جوایز سینمایی داشتند و موفق به کسب جایزه اسکار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم و امید جشنواره ونیز در 80 سالگی

بیم و امید جشنواره ونیز در 80 سالگی