مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-06سياسي

اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران برای ابراز ارادت و محبت به ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران جهت ابراز ارادت و محبت به امام خویش ابا عبدالله الحسین علیه السلام است که در آن می توان برای زمینه سازی ظهور تمرین، وحدت و همدلی داشت.

وی با بیان اینکه انتظار برای ظهور تنها یک امر قلبی نیست اذعان کرد: شایسته است شیعه ای که قلبا تسلیم امر امامت است ضمن اطاعت از آن، نسبت به دشمنان ایشان هم بیزاری داشته باشد و برای یاری امام خود، آماده جهاد باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر اربعین را نشان از یک اعجاز خداوندی دانست و تصریح کرد: اربعین تشکیل جبهه ای از نور و صف بندی آنان برای نابودی نظام استکبار و سپس زمینه سازی برای تمدن وعده داده شده خداوندی در آخرالزمان است.

وی افزود: اربعین صحنه عملی است که خداوند پیشاروی بشریت قرار داده تا به بهترین الگوها و سبک زندگی در راستای تقویت ایمان، باورهای دینی و اصلاح و ارتقای صفات اخلاقی و رفتاری دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران است

اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران است