مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-29سياسي

ثبت جشنواره «گل نرگس» خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران


مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خفر گفت: رویداد گردشگری «گل نرگس» شهرستان خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران به ثبت رسید.

- خفر-مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خفر گفت: رویداد گردشگری گل نرگس شهرستان خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران به ثبت رسید.

علی اصغر طاهری باب اناری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مراحل مستند نگاری و پیگیری امور اداری ثبت گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور انجام شده است، گفت: این رویداد گردشگری در تاریخ 24 مردادماه امسال به شماره ثبت 020216239 در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده و هم زمان در هفته دولت ابلاغ شده است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خفر با اشاره به اینکه کشت گل نرگس قدمت دیرینه در این منطقه از فارس دارد، افزود: هرسال در فصل برداشت گل نرگس، جشنواره و برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود که مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در کنار این جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع دستی نیز عرضه می شود، عنوان کرد: برگزاری جشنواره گل نرگس در خفر گام مؤثری در جهت معرفی ظرفیت ها، صنایع دستی و سوغات این شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جشنواره «گل نرگس» خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران

ثبت جشنواره «گل نرگس» خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران