مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-10سياسي

14 توصیه دادستان کل کشور به دادستان جدید کرمانشاه


دادستان کل کشور با اشاره به جایگاه ویژه استان کرمانشاه، 14 توصیه مهم را به دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ارائه کرد و خواستار اجرای آنها شد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان کل کشور با اشاره به جایگاه ویژه استان کرمانشاه، 14 توصیه مهم را به دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ارائه کرد و خواستار اجرای آنها شد.

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد، امروز (19 شهریور) که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه سخن می گفت، با اشاره به موقعیت حساس و مهم استان کرمانشاه گفت: دادستان عمومی و انقلاب در هراستان وظایف متعددی بر عهده دارد که در استان منحصربه فرد و شهیدپروری مانند کرمانشاه این وظایف باید با حساسیت ویژه تری دنبال شود.

وی با ارائه توصیه هایی به دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، گفت: اولین توصیه این است که محور کار دادستان باید قانون قرار گیرد، هم از باب اینکه خودش به قانون توجه کرده و هم از این لحاظ که مراقب باشد قانون به صورت دقیق و عادلانه و منصفانه برای همه اجرا شود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه توصیه بعدی اجرای جدی سند تحول قضایی و بازنگری در بخش های مختلف آن است، خاطرنشان کرد: اجرای کامل این سند در هر استان با توجه به شرایط بومی و محلی آن استان امکان پذیر نیست و نیاز است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 توصیه دادستان کل کشور به دادستان جدید کرمانشاه

14 توصیه دادستان کل کشور به دادستان جدید کرمانشاه