مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-26پزشكي

توسعه سلامت فارس در دولت سیزدهم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیش از 2 هزار جراحی پیوند اعضا طی 2 سال گذشته و دولت سیزدهم در فارس انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد شریفی امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را فرصتی مناسب برای تببین دستاورد های حوزه سلامت دانست.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به مجموعه سلامت و گام های بلندی که تاکنون در این حوزه در استان فارس برداشته شده است، گفت : یکی از مهمترین رسالت های وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، پرداختن به موضوع عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش در راستای بهره مندی و دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به مولفه های سلامت بوده که در ابعاد مختلف، مورد توجه قرار گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با نگاهی به مسیر توسعه خدمات حوزه درمان فارس از شهریور سال 1400 تا کنون، مجموعه درمان فارس را شبکه ای گسترده شامل 69 بیمارستان با هفت هزار و 980 تخت فعال، هزار و سیصد درمانگاه و موسسه درمانی، هزار و 609 مطب متخصص، یک هزار و 30 مطب عمومی و 513 دفتر کار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حدود 72 درصد تخت های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است، این موضوع را نشانگر سهم بالای دولت در حوزه درمان فارس برشمرد و اضافه کرد: از نظر مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سلامت فارس در دولت سیزدهم

توسعه سلامت فارس در دولت سیزدهم