مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-12سياسي

ماهان به عنوان اولین بخش در استان کرمان صاحب دادستانی می شود


در پی درخواست دادگستری استان کرمان، قوه قضاییه با راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش که صاحب دادستانی می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه نگاه ما در دستگاه قضایی، نگاه توسعه ای و خدمت رسانی به مردم است، گفت: در پی درخواست دادگستری استان کرمان، قوه قضاییه با راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش که صاحب دادستانی می شود، موافقت کرده است.

حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: معاون اول قوه قضاییه همچنین با ارتقای تشکیلات قضایی در شهرستان انار موافقت کرده است و مجوز راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انار نیز صادر شده است.

 نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه ساخت دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد، اعلام کرد: با توجه به تکمیل این ساختمان و موافقت قوه قضاییه با تشکیل دادگاه در این بخش، ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این دادگاه نیز خواهیم بود.

 وی تصریح کرد: راه اندازی دادگاه در بخش اسفندقه و روداب نیز در دستور کار دستگاه قضایی استان کرمان قرار دارد و در صورت تامین زیرساخت های مورد نیاز از جمله ساختمان اداری راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهان به عنوان اولین بخش در استان کرمان صاحب دادستانی می شود

ماهان به عنوان اولین بخش در استان کرمان صاحب دادستانی می شود