مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-02ورزشي

سپاهان نوین به دنبال تغییر در زمان مسابقات لیگ برتر هندبال


تیم هندبال سپاهان نوین به دلیل مشکلات داخلی به دنبال تغییر در زمان مسابقات لیگ برتر هندبال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدتی پس از پایان لیگ برتر هندبال در فصل گذشته صحبت هایی مبنی بر انحلال تیم هندبال سپاهان نوین به گوش می رسید تا اینکه روز قرعه کشی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور فصل 1403_1402 اسمی از این تیم آورده نشد تا انصراف سپاهان نوین از لیگ برتر هندبال علنی شود.

باتوجه به انصراف تیم های سپاهان نوین و زاگرس اسلام آباد غرب از لیگ برتر هندبال، رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد که لیگ امسال با 11 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

با انصراف سپاهان نوین از لیگ برتر هندبال تعدادی بازیکن بدون تیم ماندند و انتقادات اهالی هندبال به سمت این تیم زیاد شد تا اینکه پس از مدتی مدیران باشگاه تصمیم گرفتند دوباره به لیگ برتر برگردند و درخواست خود را برای فدراسیون هندبال ارسال کردند.

باتوجه به درخواست سپاهان نوین و زاگرس اسلام آباد غرب برای بازگشت به لیگ برتر هندبال، میترا نوری رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اعلام کرد که اضافه شدن تیم دوازدهم به لیگ برتر هندبال مردان بلامانع است و با توجه به بازه زمانی که جهت انجام امور اداری برای هر دو تیم در نظر گرفته و اعلام شد، تیم سپاهان نوین اصفهان موفق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان نوین به دنبال تغییر در زمان مسابقات لیگ برتر هندبال

سپاهان نوین به دنبال تغییر در زمان مسابقات لیگ برتر هندبال