مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-10فرهنگي

برگزاری دومین جشن سینمای ایران در سراسر کشور


سازمان سینمایی کشور با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از 26 شهریورماه تا 13 مهرماه «دومین جشن سینمای ایران» را در سراسر کشور برگزار می کند.

- سازمان سینمایی کشور با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از 26 شهریورماه تا 13 مهرماه دومین جشن سینمای ایران را در سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دومین جشن مهر سینمای ایران، این مراسم به مناسبت روز ملی سینما، با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته های مختلف و هنرمندان شاخص استان ها طراحی و پیش بینی شده است.

در دومین جشن مهر سینمای ایران با همکاری و هم فکری نهادها و شخصیت های هنری، فعال ترین و شاخص ترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی، از برگزیدگان در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان های منتخب در نظر گرفته شده، تجلیل خواهد شد.

از برگزیدگان رشته های مختلف از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلم نامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه های ویژه بصری، فیلم برداری، انیمیشن، سینماداران، آموزشگاه های سینمایی، پژوهشگران، تهیه کنندگان و غیره در این رویداد قدردانی به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشن سینمای ایران در سراسر کشور

برگزاری دومین جشن سینمای ایران در سراسر کشور