مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-11سياسي

فعالیت مجمع خیرین نخبه، موجب تقویت بنیه علمی می شود


مجمع خیرین نخبه پرور و فعالیت ها و اقدامات آن به تقویت عرصه علمی و دانش کشور کمک خواهد کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس گفت: مجمع خیرین نخبه پرور و فعالیت ها و اقدامات آن به تقویت عرصه علمی و دانش کشور کمک خواهد کرد.

آیت الله لطف الله دژکام دوشنبه 20 شهریور در مجمع خیرین نخبه پرور کشور در شیراز بیان کرد: کار حمایت از علم و دانش در کشور ما یک جنبه دولتی و حکومتی دارد که مسیر خود را طی می کند اما انجمن خیرین نخبه پرور به دنبال این است که این کار را به مردم واگذار کند و تجربه نشان داده که هرزمان که کار را به مردم واگذار کرده ایم به نتایج خوبی نیز رسیده ایم.

او ادامه داد: کار وقتی جنبه دولتی پیدا می کند آسیب هایی هم خواهد داشت اما در کارهای مردمی و خیر محور، توفیق و برکت بسیار بیشتر است.

امام جمعه شیراز گفت: در بحث فعالیت های عمرانی نیز هر کجا که پروژه ای اجرا شده بعضاً با حواشی و اما و اگرهایی همراه بوده اما در پروژه های خیر ساز حاشیه ها بسیار کمتر و کار نیز با سرعت بیشتری به سرانجام می رسد.

آیت الله دژکام، با اشاره به سوابق طولانی حمایت علمی و خیریه علمی در کشور افزود: قطعاً آثار مثبت این اقدام خیرین نیک اندیش در حمایت از عرصه علم و دانش در زندگی اجتماعی ما ایرانیان خود را نشان خواهد و همه ما احساس می کنیم که عضو یک خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجمع خیرین نخبه، موجب تقویت بنیه علمی می شود

فعالیت مجمع خیرین نخبه، موجب تقویت بنیه علمی می شود