مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-02سياسي

تصویر سازی نقاشان عراقی از حماسه اربعین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موکب نگارخانه اربعین که در مسیر نجف به کربلا در عمود 106 برپا شده است، هنرمندان برجسته عراقی و برگزیدگان ادوار گذشته جشنواره هنری رسانه ای قاده النصر (شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس) به خلق تابلو .

- در آستانه اربعین حسینی با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و مدیریت رسانه ای الحشدالشعبی موکب نگارگری عاشورایی برگزار شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موکب نگارخانه اربعین که در مسیر نجف به کربلا در عمود 106 برپا شده است، هنرمندان برجسته عراقی و برگزیدگان ادوار گذشته جشنواره هنری رسانه ای قاده النصر (شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس) به خلق تابلو های نقاشی و نگارگری مشغولند.

صحنه های عاشورایی، تصاویر شهدای قاده النصر و جبهه مقاومت و محکومیت اهانت انجام شده به قرآن کریم از جمله آثار هنری است که با جلوه بوم و رنگ توسط هنرمندان عراقی در این موکب در حضور زائران اربعین حسینی (ع) خلق می شود.

موکب نگارخانه اربعین در مسیر نجف به کربلا و در ابتدای شهرک زائران امام حسین (ع) برپا شده است و مورد توجه زائران اربعین حسینی (ع) قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر سازی نقاشان عراقی از حماسه اربعین

تصویر سازی نقاشان عراقی از حماسه اربعین