مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-31اقتصادي

قبوض 15 میلیونی برق برای پایتخت نشینان بدمصرف


قبوض 15 میلیونی برق برای پایتخت نشینان بد مصرف، آخرین جزییات سوخت رسانی در مرز مهران و به ثمر نشستن فاز 11 پارس جنوبی پس از 20 سال از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، قبوض 15 میلیونی برق برای پایتخت نشینان، آخرین جزییات سوخت رسانی در مرز مهران، توسعه فاز 11 پارس جنوبی پس از 20 سال به ثمر نشست، صرفه جویی 800 میلیون دلاری در توسعه فاز 11 و 15 شهریور ساعت کاری ادارات به حالت عادی باز می گردد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.

متانولی ها به ازای دریافت یارانه انرژی به سمت تولید مشتقات بروند البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه سوخت به پتروشیمی های متانولی که باعث شده آنها به خام فروشی روی بیاورند گفت: پتروشیمی ها در ساختار اقتصادی کشور یک مفهوم ساختاری دارند یعنی یک مفهوم ارزش اقتصادی بنیادی دارند.

متانولی ها بابت یارانه پنهان سوخت و خوراک خود به صورت خیلی ارزان دریافت می کنند، باید ما به ازای آن به کشور یک چیزی را بدهند این مسئله کاملاً مشخص و منطقی است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: مکانیزم ساختار اقتصادی پتروشیمی های متانولی و بده بستانی که بین دولت و پتروشیمی های متانولی از حیث حمایت از آنها و اعطای یارانه انرژی وجود دارد باید مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبوض 15 میلیونی برق برای پایتخت نشینان بدمصرف

قبوض 15 میلیونی برق برای پایتخت نشینان بدمصرف