مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-09سياسي

اربعین نشان دهنده ی محبوبیت جهانی امام حسین (ع) است


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: راهپیمایی باشکوه و باعظمت اربعین گویای آن است که محبوبیت حضرت امام حسین (ع) و مکتب کربلا، - مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان: اربعین نشان دهنده ی محبوبیت جهانی امام حسین (ع) است ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: راهپیمایی باشکوه و باعظمت اربعین گویای آن است که محبوبیت حضرت امام حسین (ع) و مکتب کربلا، عالَم گیر و جهانی است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود هجدهم شهریور ماه در آیین بدرقه دانشجویان دختر و پسر اردوی جهادی شول آباد الیگودرز در سخنانی خطاب به دانشجویان اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه و باعظمت اربعین گویای آن است که محبوبیت امام حسین (ع) و مکتب کربلا، عالَم گیر و جهانی است.

وی با اشاره به اینکه راه امام حسین (ع)، راه ایثار و گذشت از خود است، افزود: مکتب و راه امام حسین(ع) راه جهادی بوده و اردوهای جهادی نیز در این مسیر هستند.

کن کبود مطرح کرد: توسل به دعا، زیارت و روضه باعث حرکت انسان در مسیر سعادت حقیقی می شود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان بیان کرد: فعالیت جهادی و گره گشایی از خلق خدا و خدمت به مردم در راستای تعالیم دینی اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نشان دهنده ی محبوبیت جهانی امام حسین (ع) است

اربعین نشان دهنده ی محبوبیت جهانی امام حسین (ع) است