مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-28بين الملل

اولیانوف: در بریکس رییس وجود ندارد و همه برابرند


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در مقایسه گروه بریکس با سازمان ها و نمونه های غربی گفت در بریکس رییس داخلی یا خارجی وجود ندارد و همه اعضای این گروه با هم برابر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اتریش در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گروه بریکس را با اتحادها و گروه های غربی مثل گروه هفت مقایسه کرد.

  این دیپلمات روس نوشت: تفاوت اصلی بین نهادهای غربی (گروه هفت، ناتو، اتحادیه اروپا و غیره) از یک سو و بریکس و از سوی دیگر چیست؟ رییسی در بریکس، داخلی یا خارجی، وجود ندارد.

همه اعضای این گروه برابر هستند.

می توانید همین را درباره نهادهای غربی بگویید؟ سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه هم در مقایسه ای مشابه گفت تفاوت بریکس و گروه هفت یا سایر ائتلاف های غرب محور این است که در آن ها همه به ایالات متحده نگاه می کنند.

  دیپلمات ارشد روسیه همچنین به شبکه روسیا-1 گفت رهبران بریکس به مسائل واقعی می پردازند، در حالی که سیاستمداران و خبرنگاران غربی بیشتر به تکان دادن زبان تمایل دارند.

او در اشاره به سیاستمداران و خبرنگاران غربی که با تحقیر درباره بریکس حرف زدند، گفت: این نشان می دهد آن ها زبان خود را تکان می دهند، در حالی که ما از مغز خود استفاده می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: در بریکس رییس وجود ندارد و همه برابرند

اولیانوف: در بریکس رییس وجود ندارد و همه برابرند