مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:502023-08-28فرهنگي

تنوع فرهنگی فرصتی مغتنم برای حفظ کیان کشور است


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اهمیت وحدت در کردستان و تنوع فرهنگی در کشور، افزود: بر خلاف تمام تمایلات و برداشت ها و تلاش ها در زمینه تنوع فرهنگی، - ایسنا/کردستان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اهمیت وحدت در کردستان و تنوع فرهنگی در کشور، افزود: بر خلاف تمام تمایلات و برداشت ها و تلاش ها در زمینه تنوع فرهنگی، امروز ثابت شده که ما به وسیله تنوع فرهنگی توانسته ایم کیان کشور را حفظ کنیم و باید در برابر این مهم سر تعظیم فرود آوریم.

فرشاد مهدی پور، امروز دوشنبه (6 شهریور) در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان کردستان، عنوان مجاهدت های خاموش را برازنده شهدای این استان ذکر و اظهار کرد: مردمان کردستان همیشه در راه حفظ انقلاب و کیان آن تلاش کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در کردستان و تنوع فرهنگی در کشور، افزود: بر خلاف تمام تمایلات و برداشت ها و تلاش ها در زمینه تنوع فرهنگی، امروز ثابت شده که امروز ما به وسیله تنوع فرهنگی توانسته ایم کیان کشور را حفظ کنیم و باید در برابر این مهم سر تعظیم فرود آوریم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: کردستان همواره یک استان فرهنگی و رسانه ای بوده و حضور تجارب من در این استان همیشه به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع فرهنگی فرصتی مغتنم برای حفظ کیان کشور است

تنوع فرهنگی فرصتی مغتنم برای حفظ کیان کشور است