مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-20سياسي

رونمایی از 50 دستگاه مکانیزه تهیه زرشک تازه در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در مراسم رونمایی از 50 دستگاه مکانیزه دان کن زرشک گفت: مدل بسته بندی محصول زرشک خوب نیست و گاهی در ظروف نامناسب بسته بندی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیین رونمایی از ساخت 50 دستگاه مکانیزه دان کن زرشک تازه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و محلی در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت الاسلام سعید پور مهدوی، مدیر بنیاد پیشرفت نجم الساقب در خراسان جنوبی در این مراسم اظهارداشت: تاکنون بنیاد علوی بیش از 110 میلیارد تومان در شهرستان درمیان هزینه کرده است و امروز با ساخت دستگاه زرشک دان کن به دنبال ارزش افزایی در این محصول هستیم.

40 هزار بهره بردار زرشک  وی  به وجود 40 هزار بهره بردار زرشک در خراسان جنوبی و تولید 95 درصد زرشک جهان در این استان اشاره کرد و ادامه داد:  باید برای افزایش ارزش آفرینی زرشک به شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور تکیه کنیم.

وی اعتبار ساخت 50 دستگاه را 25 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 10 میلیارد ریال آن را موسسه دانشمند متقبل شده است.

هاشم صلاحی، نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی هم  ابراز امیدواری کرد: با ساخت این دستگاه ها یک خدمت اجتماعی و اقتصادی به مردم ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 50 دستگاه مکانیزه تهیه زرشک تازه در خراسان جنوبی

رونمایی از 50 دستگاه مکانیزه تهیه زرشک تازه در خراسان جنوبی