مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-23اجتماعي

خانه خیّر تهرانی در اختیار کلاس های قرآنی قرار گرفت


منزل مسکونی مرحوم حاج جلیل احمدیان علاوه بر اجرای برنامه های آیینی مذهبی در اختیار فعالیت های کانون مهد قرآن المؤمنون استان تهران نیز قرار داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منزل مسکونی خادم الحسین مرحوم مغفور حاج جلیل احمدیان علاوه بر اجرای برنامه های آیینی مذهبی در اختیار فعالیت های کانون مهد قرآن المؤمنون استان تهران نیز قرار داده شد.

احمدیان دختر آن مرحوم و مسئول کانون المؤمنون این خانه با 100 متر زیر بنا در دو طبقه در خیابان دامپزشکی در کنار ترویج و گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی برای افتتاح آموزش های حفظ، مفاهیم و تفسیر جهت بانوان آماده شده است.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه با شرکت اساتید، مربیان، قرآن آموزان، مسئولین مهد قرآن استان تهران و خانواده مرحوم احمدیان با اجرای ویژه برنامه های قرآنی، فرهنگی و سخنرانی برگزار گردید.

همچنین دوره های آموزشی روخوانی روان خوانی حفظ مفاهیم تفسیر و تدبر قرآن و شرح نهج البلاغه و مفاتیح الحیاه به صورت حضوری جهت بانوان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کانون مهدقرآن المومنون تشکیل می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09902206046 تماس بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خیّر تهرانی در اختیار کلاس های قرآنی قرار گرفت

خانه خیّر تهرانی در اختیار کلاس های قرآنی قرار گرفت