مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-12اقتصادي

بازرگانان و تجار تولیدات داخل را حمایت کنند


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه بازرگانان و تجار باید از تولید داخل حمایت کنند گفت: برای بازرگانان شرط گذاشتیم ابتدا از محصولات داخل چون برنج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد علی نیکبخت در حاشیه جلسه با کشاورزان صنایع تبدیلی ـ تکمیلی و بازرگانی و تجارت برای توسعه بخش کشاورزی و جلوگیری از ضایعات را حلقه های مفقوده دانست و اظهار کرد: تولیدکننده باید بدون دغدغه تولید کند و صنعت آن را خریداری، فراوری، صادر و در این زمینه تولید ثروت کند.

وی با تاکید بر اینکه بازرگانی و تجارت باید همانند صنعت در خدمت تولیدکننده باشند افزود: بازرگانان نباید به محض اینکه بازار دچار کمبود شد بلافاصله نگاهشان به خارج از کشور باشد بلکه باید با خرید تولیدات تولیدکننده از محصولات داخل حمایت کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در همین راستا برای اولین بار با همه کارخانجات در حال برگزاری جلسه هستیم تاکید کرد: لحظه ای در حال مراقبت هستیم تا محصولات به سمت فرآوری شدن برود.

وی بیان کرد: برای بازرگانان شرط گذاشتیم ابتدا از محصولات داخل چون برنج، چای و.

خریداری کنند بعد به سراغ محصولات خارجی بروند.

نیکبخت گفت: 5 هزار و 300 پرونده آماده برای صنایع تبدیلی با پیشرفت فیزیکی 40 تا 90 درصد داریم که در انتظار اخذ تسهیلات از بانک ها هستند، به طور حتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرگانان و تجار تولیدات داخل را حمایت کنند

بازرگانان و تجار تولیدات داخل را حمایت کنند