مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-17اجتماعي

جابه جایی یک هزار و 800 زائر حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز طرح جابه جایی زائران حرم رضوی تاکنون، یک هزار و 800 زائر با 53 سرویس اتوبوسی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان به مشهد مقدس اعزام شده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز طرح جابه جایی زائران حرم رضوی تاکنون، یک هزار و 800 زائر با 53 سرویس اتوبوسی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان به مشهد مقدس اعزام شده اند.

علی قبا در گفت وگو با ایسنا- افزود: با توجه به بازگشت زائران حرم رضوی از 25 شهریور، ناوگان حمل و نقل مسافری جنوب استان با اعزام اتوبوس های مورد نیاز، اقدامات لازم برای انتقال زائران به جنوب این استان را انجام داده است.

وی ادامه داد: پس از اجرای طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جنوب استان شامل رانندگان حمل و نقل عمومی، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی و همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنان در حال خدمت رسانی به زوار امام رضا (ع) هستند.

قبا یادآور شد: مسافران می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به جنوب استان نیز به وب سایت های شرکت های حمل و نقل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی یک هزار و 800 زائر حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان

جابه جایی یک هزار و 800 زائر حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان