مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-27سياسي

فرصت 10 روزه به شهرداری تهران برای بررسی ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی


رییس کمیته حقوقی شورای شهر تهران فرصت 10 روزه ای به شهرداری تهران داد تا نسبت به بررسی پیوست های تذکرش در خصوص ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی برای نظارت بر حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران اقدام کنند.

- رییس کمیته حقوقی شورای شهر تهران فرصت 10 روزه ای به شهرداری تهران داد تا نسبت به بررسی پیوست های تذکرش در خصوص ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی برای نظارت بر حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با بیان اینکه تذکر امروز من به شهردار تهران یک تذکر تأسف بار است.

چرا که چند بار تذکرم را مطرح کردم اما پاسخی دریافت نشد، گفت: نامه به مرکز حقوقی شهرداری، مدیرعامل سازمان فاوا و دیگر بخش ها در خصوص لزوم ایجاد دسترسی سرمایه جامع حقوقی برای نظارت بر حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران ارسال کرده ام اما 9 ماه از این تاریخ گذشته و هنوز جوابی دریافت نکردم.

وی با بیان اینکه برخی به من می گویند که قبل از اینکه تذکری در صحن شورا بدهیم آن را با شهرداری مطرح کنید، گفت: ما موارد را تذکر می دهیم و نامه ارسال می کنیم و تماس می گیریم و بنا بر ضرورت در صحن شورا هم تذکر می دهیم اما حالا 9 ماه از نامه نگاری من گذشته و شهرداری تهران به دلایل نامعلومی در امور نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 10 روزه به شهرداری تهران برای بررسی ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی

فرصت 10 روزه به شهرداری تهران برای بررسی ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی