مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-09سياسي

پذیرایی از 44 هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با برپایی موکب امام رضا(ع) در شهر کربلا به مدت ده روز میزبان زائران اربعین حسینی بودیم و در این مدت بیش از 44 هزار زائر امام حسین(ع) در این موکب پذیرایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با بیان اینکه موکب امام رضا(ع) به مدت ده روز از تاریخ 5 لغایت 14 شهریور ماه در شهر کربلا برپا شد، تصریح کرد: در این موکب خدماتی شامل اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، توزیع یخ، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه شد.

وی افزود: در کنار این خدمات مراسم اقامه نماز جماعت، قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه های معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا شد و 4461 نفر از خدمات پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره بهره مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به توزیع بیش از 22 هزار اطعام در سه وعده غذایی در بین زائران، گفت: در این بازه زمانی پذیرایی از 44 هزار و 26 نفر و اسکان 8 هزار و 165 نفر انجام شد و 826 نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره مند شدند.

 حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده اظهار کرد: با استقرار نانوایی سیار موکب امام رضا (ع) در کربلا، 56 هزار و 530 قرص نان صلواتی پخت و بین زائران و سایر موکب ها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از 44 هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)

پذیرایی از 44 هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)