مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-12سياسي

افشاگری نماینده رفسنجان در خصوص خسارت شرکت مس به سفره های آب زیر زمینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: شرکت مس به واسطه سدی که بالادست رفسنجان ساخته، - نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: شرکت مس به واسطه سدی که بالادست رفسنجان ساخته، 30 میلیون مترمکعب آب شهرستان را جمع آوری می کند و مانع رسیدن آب به دشت رفسنجان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: شرکت مس به واسطه سدی که بالادست رفسنجان ساخته، 30 میلیون مترمکعب آب شهرستان را جمع آوری می کند و مانع رسیدن آب به دشت رفسنجان شده است.

وی افزود: مس به واسطه سدی که بالادست رفسنجان ساخته، 30 میلیون مترمکعب آب شهرستان را جمع آوری می کند و مانع رسیدن آب به دشت رفسنجان شده که سفره های زیرزمینی به ویژه در غرب رفسنجان را خشک کرده و حق آبه این شهرستان را هم نمی دهد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین ضمن تاکید بر اینکه کوتاهی مس نسبت به مسئولیت های اجتماعی قابل تحمل نیست، اظهار کرد: شرکت ملی مس حق ندارد از مسئولیت ها و وظایفی که دارد شانه خالی کند.

جلالی بیان کرد: انتظار می رود مدیریت جدید شرکت ملی مس در این زمینه جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نماینده رفسنجان در خصوص خسارت شرکت مس به سفره های آب زیر زمینی

افشاگری نماینده رفسنجان در خصوص خسارت شرکت مس به سفره های آب زیر زمینی