مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 05:102023-08-25اقتصادي

تحویل بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی/ آغاز پروژه 4040 و تقویت «بهداشت»


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برخی از مهم ترین اقدامات وزارت بهداشت در حوزه تکمیل پروژه های درمانی از جمله تحویل 15 هزار تخت بیمارستانی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، - وی با اشاره به مدیریت پروژه های درمانی پراکنده از پروژه های 32 تخته گرفته تا پروژه های بسیار عظیم، تصریح کرد: برای اینکه طبق یک برنامه مدون در طول 4 سال بتوانیم بیمارستان ها را نوسازی کنیم؛ در حال حاضر بیش از 60 هزار تخت درمانی در دست ساخت داریم.

تحویل 16 مرکز درمان ناباروری او در تشریح دیگر اقدامات وزارت بهداشت دولت سیزدهم در حوزه درمان، اظهار کرد: در بخش درمان علاوه بر این پروژه های بیمارستانی، طرح توسعه ای اورژانس ها پیگیری شده است؛ به شکلی که در این دولت بیش از 25 پروژه توسعه اورژانس را پیش بردیم.

همچنین حدود 16 کیلینیک تخصصی، بیش از 52 پایگاه و مرکز فوریت های پزشکی و بیش از 16 مرکز درمان ناباروری و LDR تحویل داده شد که برای موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهمیت ویژه داشت.

پروژه 4040 با تاکید بر تقویت حوزه بهداشت وی درباره اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت، تصریح کرد: در این بخش بعد از دستور مقام معظم رهبری برای افزایش توجه به زیرساخت های نظام سلامت و تقویت نظام شبکه، با تاکید رییس جمهور یک پروژه کلی در وزارت بهداشت آغاز کردیم که با نام پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی/ آغاز پروژه 4040 و تقویت «بهداشت»

تحویل بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی/ آغاز پروژه 4040 و تقویت «بهداشت»