مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 00:162023-09-19ورزشي

آزاد شدن پول های بلوکه شده نشان از مدیریت توأمان در میدان و دیپلماسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد حسینی امشب در اختتامیه ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی در آمل ضمن تبریک بابت افتخارآفرینی کشتی گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، اظهار کرد: استان مازندران ظرفیت های بالقوه ای به ویژه در حوزه های علمی و فرهنگی دارد و هویت های ایرانی و اسلامی را همواره زنده نگه داشت.

  وی ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت کنندگان از استان های دیگر، گفت: فعالیت موسسه فرهنگی هنری آل طاها توانست از شهرستان عبور کرده و در سطح کشور گسترده شود، جای قدردانی دارد.

حسینی همچنین با بیان اینکه تولیدات فرهنگی باید جهت گیری ایرانی اسلامی با ابزارهای فرهنگ و هنر باشد، عنوان کرد: در مقابل شاهد ساخت یک فیلم در آمریکا علیه شخصیت پیامبر اکرم (ص) با جهت گیری متفاوت هستیم.

معاون پارلمانی رییس جهور، برگزاری اشکواره حسینی را اقدامی در جهت ماندگاری حقیقت مطلقی به نام آموزه های دینی دانست و گفت: از گذشته تاکنون آبا و اجداد ما با برگزاری تعزیه یاد و نام امام حسین (ع) را زنده نگه داشتند، همچنین شعرای بزرگی همچون شهریار، فردوسی، حافظ و سعدی و غیره نیز همواره در مسیر حفظ آداب و فرهنگ اصیل ما موثر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد شدن پول های بلوکه شده نشان از مدیریت توأمان در میدان و دیپلماسی است

آزاد شدن پول های بلوکه شده نشان از مدیریت توأمان در میدان و دیپلماسی است