مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-20سياسي

برای حکمرانی در عرصه فرهنگ باید جدی تر وارد شویم


رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تأکید بر اینکه هر جا فرهنگی رشد کرده و بالنده شده آنجا تمدن هم به وجود آمده، گفت: اگر فرهنگی مولد و سازنده بود به تمدن تبدیل می شود و این یعنی هر فرهنگی نمی تواند تمدن ساز باشد.

- ایسنا/البرز رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تأکید بر اینکه هر جا فرهنگی رشد کرده و بالنده شده آنجا تمدن هم به وجود آمده، گفت: اگر فرهنگی مولد و سازنده بود به تمدن تبدیل می شود و این یعنی هر فرهنگی نمی تواند تمدن ساز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در نشست وبیناری شورای فرهنگ عمومی کشور ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول، بیان کرد: امیدوارم عزاداری های دوماهه عزیزان موردقبول واقع شده باشد و تبریک دوم بنده پیروزی ملت ایران در مقابل جنگ شناختی گسترده دشمنان بود که باید شاکر بود و به جهاد گران عرصه تبیین و افشای حیله های خناثان، خدا قوت گفت.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل این جنگ ترکیبی دشمن دفاع و حمله های ترکیبی اساسی صورت گرفت، اظهار داشت: نظام اسلامی نشان داد که در عرصه دفاع ادراکی و ترکیبی از توانمندی و اقتدار لازم برخوردار است.

امام جمعه کرج در ادامه خاطرنشان ساخت: دولت محترم در این عرصه کمک های بسیار مفید و مهمی را انجام داد که مردم در این دفاع و در این جنگ موفق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حکمرانی در عرصه فرهنگ باید جدی تر وارد شویم

برای حکمرانی در عرصه فرهنگ باید جدی تر وارد شویم