مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-28اقتصادي

ارمغان پنجمین روز هفته دولت در خراسان جنوبی


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسؤولان استان، 99 پروژه در شهرستان های مختلف خراسان جنوبی مورد بهره برداری قرار گرفت.

- خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی و معاونان و مسؤولان استان، 99 پروژه در بخش های مختلف با اعتبار بیش از 224 میلیارد تومان در شهرستان های استان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی برخی از آنها آغاز شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های طبس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل پروژه های هفته دولت شهرستان طبس که افتتاح و کلنگ زنی می شود 76 پروژه با اعتباری بالغ بر 1404 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: از این تعداد 69 پروژه افتتاحی با اعتبار 291 میلیارد تومان بوده و 7 پروژه نیز شاهد  آغاز عملیات اجرایی آن با اعتبار بالغ بر 113 میلیارد تومان خواهیم بود .

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پروژه هایی که امروز برنامه ریزی شد، تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه دادگستری طبس و آغاز عملیات اجرایی یا احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک که مجموعاً بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده از برنامه های امروز بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمغان پنجمین روز هفته دولت در خراسان جنوبی

ارمغان پنجمین روز هفته دولت در خراسان جنوبی