مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-29سياسي

احداث اولین مجتمع ادارات استان یزد در زارچ


فرماندار زارچ از احداث اولین مجتمع ادارات استان یزد در شهرستان زارچ خبر داد و گفت: در این مجتمع اداراتی نظیر ثبت احوال، محیط زیست، منابع طبیعی و .

- .

مستقر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی زیباییان، عصر دوشنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: ارتقا بخش زارچ به شهرستان موضوع مورد مطالبه بسیاری از مردم این شهرستان بود و در طول سالیان گذشته اقدامات بسیاری در این زمینه انجام شده بود که با پیگیری های ویژه استاندار یزد و نماینده مردم در مجلس، در 12 بهمن 1401 زارچ به شهرستان تبدیل شد.

وی با اشاره به سفرهای استانی استاندار یزد عنوان کرد: احداث ناحیه صنعتی زارچ از مصوبات دولت نهم بود اما عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم توسط استاندار یزد انجام شد و امیدواریم تا پایان سال جاری و اوایل سال 1403 شاهد بهره برداری از این پهنه باشیم.

زیباییان یادآور شد: تکمیل پروژه های خیری در آموزش و پرورش از جمله افتتاح مدرسه پیامبر اعظم (س) با اعتبار 15 میلیارد تومان، احداث چمن مصنوعی در روستای محمدآباد پس از چند سال توقف پروژه به دلیل نبود اعتبارات، احداث ساختمان بخشداری اله آباد، احداث کتابخانه در اله آباد و … نیز از دیگر پروژه هایی است که امسال در هفته دولت بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اولین مجتمع ادارات استان یزد در زارچ

احداث اولین مجتمع ادارات استان یزد در زارچ