مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-13سياسي

مسکن، قصه پر غصه و دغدغه نمایندگان مجلس


مسکن قصه پر غصه ای که امروز در ذهن مردم ایجاد شده صدای نمایندگان زیادی را همراه خود دارد.

صدایی که از مردم به گوش دولت میرسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی توانا، مشکل مسکن که از دل آن مشکلات زیادی پرورش پیدا میکند امروزه از مطالبات جدی مردم است.

مردم که صدای خودشان را یا از طریق نمایندگان به گوش مسئولین میرسانند یا در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت میکنند با مشکلات متعددی در حوزه مسکن از جمله جلوگیری از ساخت خانه های 25 متری و .

رو به رو هستند.

از این رو نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی و شفاهی  خودشان در صحن علنی مجلس بارها متذکر موضوعات مذکور به دولت شدند.

به عنوان مثال علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به دولت گفت: طبق قانون اساسی باید مسکن متناسب در اختیار افراد قرار گیرد و مجلس نیز قانون جهش تولید مسکن را داشت که روی زمین مانده است و با وجود اینکه قانون بانک ها را مکلف به ارائه وام مسکن کرده است به از ما بهتران وام می دهند اما وام مسکن که الزام قانونی است را اجرا نمی کنند.

همچنین عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس نیز در مصاحبه ای از خانه های 25 متری انتقادکرد و گفت: به واقع احداث خانه 25 متری نه با فرهنگ ایرانی اسلامی ما سازگار است و نه چنین چیزی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن، قصه پر غصه و دغدغه نمایندگان مجلس

مسکن، قصه پر غصه و دغدغه نمایندگان مجلس