مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-13سياسي

رسانه ها کمک کنند که افکار عمومی در جنگ رسانه ای آسیب نبیند


رسانه ها نقشی مهم و ویژه ای در جامعه دارند و باید با آگاه سازی جامعه طوری ورود کنند که افکار عمومی ما فریب جنگ رسانه ای شبکه های معاند را نخورد.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: رسانه ها نقشی مهم و ویژه ای در جامعه دارند و باید با آگاه سازی جامعه طوری ورود کنند که افکار عمومی ما فریب جنگ رسانه ای شبکه های معاند را نخورد.

محمدسبحان حسنی در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان اظهار کرد: رسانه ها متعهدانه و با آگاه سازی افکار عمومی جامعه را هوشیار کنند تا فریبکاری ها و جنگ رسانه ای دشمن بی اثر شود.

وی گفت: اخبار به شکل خام می تواند مورد استفاده همه کس قرار بگیرد اما توضیح و تبیین و تحلیل و پی نوشت زدن های بعد از اخبار خام است که افکار عمومی را می سازد و رسانه های متعهد در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده دارند.

معاون استاندار ایلام گفت: هر رسانه بنا به سیاستگذاری درونی خودش به اخبار ورود می کند و به اصطلاح روی اخبار پی نوشت و تحلیل می گذارد و مردم نیز همین تحلیل ها را دنبال می کنند و گرنه خبر در دنیای امروز در دسترس همگان است اما هنر اصلی داشتن تحلیل و توضیح واقعیت و روشن کردن ابعاد یک خبر و پاسخ به شبهه افکنی ها و دروغ پردازی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها کمک کنند که افکار عمومی در جنگ رسانه ای آسیب نبیند

رسانه ها کمک کنند که افکار عمومی در جنگ رسانه ای آسیب نبیند