مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-29سياسي

آموزش مهارت به 80 درصد سربازان


فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از پوشش 80 درصدی سربازان وظیفه در امر مهارت آموزی خبر داد.

- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از پوشش 80 درصدی سربازان وظیفه در امر مهارت آموزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدجواد زاده کمند در دومین جلسه هماهنگی و هم افزایی بین قرارگاه مهارت آموزی سپاه پاسداران و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که امروز برگزار شد، گفت: باید زمان خاصی را برای مهارت آموزی اختصاص دهیم و می توان دوره رزم مقدماتی را به سه ماه افزایش داد تا زمان مهارت آموزی سربازان مشخص باشد.

وی با بیان اینکه کار مهارت آموزی بسیار ارزشمند و مهم است، گفت: این کار نیاز به تلاش و فعالیت بسیار زیاد در سطح سازمان های نیروهای مسلح دارد، عملیاتی شدن موضوع مهارت آموزی آسان نیست و باید اقدامات بسیار موثرتری در سراسر کشور اجرایی شود تا شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: امروز بیش از 80 درصد کارکنان وظیفه تحت پوشش آموزش های مهارتی قرار گرفته اند.

ما با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید به دنبال افزایش کیفیت مهارت آموزی برویم تا کیفی سازی آموزش های مهارتی را برای سربازان وظیفه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت به 80 درصد سربازان

آموزش مهارت به 80 درصد سربازان