مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-09اقتصادي

در نظرگرفتن جریمە 22 میلیارد ریالی برای واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع 22 میلیارد و 652 میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد: در نظرگرفتن جریمە 22 میلیارد ریالی برای واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان ایسنا/کردستان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع 22 میلیارد و 652 میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

فرزاد سردارزادە در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از اول فروردین ماه سال جاری تا 31 مرداد ماه 10 هزار و 990 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان کردستان انجام شده است.

سردارزاده بیان کرد: طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع 22 میلیارد و 652 میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با تلاش بازرسان این سازمان در بازرسی های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی یک هزار و 307 مورد تخلف کشف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیان کرد: در این رابطه یک هزار و 182 پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نظرگرفتن جریمە 22 میلیارد ریالی برای واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان

در نظرگرفتن جریمە 22 میلیارد ریالی برای واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان