مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:312023-09-12سياسي

تقدیر نمایندگان مجلس از رییس جمهور و فعالان برپایی مراسم اربعین


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای خطاب به رییس جمهور از فعالان و تسهیلگران برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 21 شهریور ) مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای بیش از  200 نفر از نمایندگان درخصوص برگزاری پیاده روی باشکوه اربعین خطاب به رییس جمهور و تقدیر از فعالان و تسهیل گران برگزاری این مراسم باشکوه قرائت شد.

متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم به فضل و توفیق الهی مراسم راهپیمایی اربعین امسال پرشورتر و باشکوهتر از همیشه برگزار شد.

مراسمی مردمی و برخاسته از حرارت محبت حسینی (ع) در دل های عاشقان، لذا ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در درجه اول قدردان تلاش های خالصانه مردمی هم در ایران و هم از میزبانان کریم عراقی هستیم.

در کنار این حمیت و مجاهده عظیم مردمی، تلاش های دولت محترم و سایر سازمان ها و نهادهای حاکمیتی در ساماندهی و تسهیل زیارت اربعین نقش مهم و برجسته ای داشته و دارد و به ویژه امسال با تلاش بخش های مختلف زیارت اربعین به کام زائران عزیز شیرین تر شد.

- تکمیل راه های مواصلاتی به سمت مرزهای شش گانه - تسهیل در صدور و دریافت گذرنامه اربعین - تسهیل در دریافت ارز اربعین به صورت کامل محترمانه در شرایطی که برخی سال ها این کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نمایندگان مجلس از رییس جمهور و فعالان برپایی مراسم اربعین

تقدیر نمایندگان مجلس از رییس جمهور و فعالان برپایی مراسم اربعین